Всеукраїнський фонд Крок за Кроком
Міжнародний фонд відродження
together, we grow
together, we grow

П'ятниця, 23 грудня 2016, 19:21

Детальніше...

З 14 по 17 грудня 2016 року відбувся офіційний навчальний візит представників освітніх закладів України до Словацької Республіки. Метою візиту було отримати досвід створення, організації, адміністрування, функціонування та потенціалу мережі REYN Словаччини заради допомоги у становленні національної мережі REYN України. 

Неділя, 18 грудня 2016, 22:21

Детальніше...

4-8 грудня 2016 року відбулася навчальна поїздка до Сербії. Метою поїздки було ознайомлення з досвідом роботи асистента вчителя в навчальних закладах Сербії, а також інформування учасників щодо засад організації, функціонування мережі REYN в Сербії з проекцією на створення національної мережі в Україні. Учасниками візиту були представники Міністерства освіти та науки України, директори навчального-виховних комплексів, педагогічні працівники шкіл та дитячих садочків, асистенти вихователя.  Усі учасники поїздки залучені до співпраці з представниками ромських громад, а саме до роботи з батьками, молоддю, дітьми.

Субота, 10 грудня 2016, 20:01

Детальніше...

Ранкову зустріч проводить вихователь старшої групи Челак. В.П.

17-18 листопада 2016 року згідно з планом реалізації проекту «Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах»  Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» надано наставницьку допомогу педагогам Жовтневого навчально-виховного комплексу Ширяївського району Одеської області.

Четвер, 01 грудня 2016, 21:28

Детальніше...


Фото: БФ «Серце з любов’ю».

В Ужгороді  24 листопада 2016 року відбувся круглий стіл «Освіта ромських школярів». Своїми думками щодо діалогу освітян з представниками ромської громади поділився один із учасників заходу, керівник благодійного фонду «Серце з любов’ю» Денис Вароді. На його переконання, створення спецкласів і навіть окремих шкіл для ромських дітей шкодить їх інтеграції у суспільство і лише поглиблює проблему ізольованості.  

Середа, 30 листопада 2016, 00:42

Детальніше...

Серед представників національних меншин України, зокрема ромів, є велика кількість активістів і громадських організацій, які хочуть і можуть бути долученими до процесу реформування країни, проте замість цього вони стикаються з постійними фактами дискримінації і приниження людської гідності. Цим темам була присвячена зустріч «Підходи до інтеграції і захисту прав ромів за участі органів місцевого самоврядування і громадських організацій», яку організувала МБО Чіріклі в Києві.

Середа, 30 листопада 2016, 00:37

Детальніше...


Фото: Фейсбук.
Олександр Григориченко - автор і керівник проекту.

Львів’янин Олександр Григориченко придумав і розробив анімаційний відео-урок з ромської мови*. Поки що це перша робота автора, який планує створити серію коротких навчальних відео.

Кольори, дні тижня та лічба до 20 – саме цьому можна навчитися, переглянувши перший анімаційний урок ромської мови. Протягом близько 4 хвилин глядач може дізнатися чимало слів ромською, за основу взято її сервицький діалект.

Ідея створити подібне відео виникла після того, як я дізнався, що за неофіційними даними 29% ромських студентів вузів не знають своєї рідної мови. Ромський народ дуже древній, а його культура надзвичайно багата. Але, через те, що народ наш у більшості своїй неосвічений, здобутки культури передаються лише з уст в уста. Особливо це стосується мови. На жаль, сьогодні багато молодих рома забувають ромську, через те, що наша нацменшина не має своєї писемності та джерел, які б допомогти її вивчати, тим більше, якщо батьки не передають знання своїм дітям, - говорить автор ідеї та керівник проекту Олександр Григориченко.

Четвер, 24 листопада 2016, 00:54

Детальніше...

3 листопада 2016 року у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №15 міста Мукачево Закарпатської області проведено семінар для педагогів закладу, в якому взяли участь вчителі початкових класів.

Метою заходу було продовжити знайомити учасників із програмою "Крок за кроком". Ознайомити із кооперативними методами навчання, формами і методами забезпечення індивідуалізації навчально-виховного процесу. 

Понеділок, 07 листопада 2016, 11:13

Детальніше...